بارسلونا 1 - رئال مادرید 3 : آتش‌بازی در نوکمپ
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

مردان ژوزه مورینیو تاکتیک‌های او را در حد کمال به اجرا گذاشتند و نگذاشتند بازیکنان بارسا موقعیت‌های چندانی بیابند.

بارسا البته بازی را خوب آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بود که ضربه لیونل مسی با پاس پدرو از زاویه‌ای بسته به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

اما مادرید بود که گل اول را می‌زد. رونالدو در حرکتی سریع جرارد پیکه را جا گذاشت و تکل پیکه کمی دیر زده شد و به پای کریس برخورد کرد. داور برای رئال پنالتی گرفت و خود رونالدو آن را به گل تبدیل کرد.

بارسلونا مالکیت توپ را در اختیار گرفت و البته بازیکنان بارسلونا هم از دست آلبرتو اوندیانو، داور مسابقه عصبانی بودند. او یک بار در صحنه مشکوکی که پدرو در محوطه جریمه به زمین خورد خطایی نگرفت و یک بار هم در موقعیتی عالی برای بارسا، ناخواسته سد راه مسی شد.

مسی در نیمه اول ضربه‌ای ایستگاهی را به شکلی عالی زد اما توپ با اختلافی بسیار اندک به بیرون رفت.

بارسا در اوایل نیمه دوم موقعیتی عالی یافت اما ضربه سرخیو بوسکتس را دیه‌گو لوپس با واکنشی عالی دفع کرد و سپس آلوارو آربلوا ضربه فابرگاس را از مقابل دروازه برگرداند.

اما مادرید در دقیقه 59 به گل دوم رسید. سامی خدیرا تحت فشار با پاسی تک‌ضرب آنخل دی‌ماریا را روانه دروازه بارسا کرد. او از پویول به راحتی گذشت و پویول هم لیز خورد. ضربه دی‌ماریا را خوسه پینتو برگشت داد اما رونالدو در برگشت به راحتی آن را گل کرد.

در حالی که 22 دقیقه به پایان بازی مانده بود رافائل واران، ستاره بازی رفت کار را تمام کرد. او کرنر مسعود اوزیل را با سر به زیر تاق دروازه بارسا کوبید. توپ درون دروازه فرود آمد و به بیرون غلتید.

طرفداران از بازی تیمشان آشفته شده بودند و یک بار پرتاب مواد محترقه باعث شد بخشی از پارچه‌های تبلیغاتی در ورزشگاه آتش بگیرد.

بارسا که تلاش می‌کرد از سنگینی شکست بکاهد در دقیقه 90 به گل رسید. آندرس اینیستا که از معدود بازیکنان درخشان بارسا بود توپ را پشت مدافعان برای جوردی آلبا فرستاد و او هم با بغل پا آن را به گل تبدیل کرد.

فینال سه ماه دیگر بین رئال مادرید و سویا یا اتلتیکو مادرید برگزار می‌شود. البته تب کلاسیکو نمی‌خوابد و دو تیم شنبه باز هم با هم بازی خواهند کرد؛ این بار در لیگ.

 


نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت1:41---16 اسفند 1391
وبلاگ قشنگی داری.عالیه.احسنت.منم رئالیم.بیا باهم تبادل کنیم
amir-x-love.loxblog.com


baran
ساعت17:55---9 اسفند 1391
فقط پرسپولیس و رئال.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان